24 Kasım 2014 Pazartesi

GOSH BB Powder poudre


Gosh'un aslında cilt bakımında uzman bir marka olduğunu Gosh lansmanı yazısında tıktık bahsetmiştim.Cilt bakımı ve saç bakımı ürünleri yakın zamanda Türkiye'ye gelecek bununda haberini şimdiden vereyim ;) 

Cilt bakımında uzman bir markanın renkli kozmetik grubunda cilt ürünlerininde iyi olacağını düşünmüştüm ki doğru tahmin etmişim.Cilt bakımında uzman Gosh ten grubu ürünlerinin birçoğu için bb+pudra yada bb+fondöten veya bunların cc+pudra versiyonlarını üretiyor.

Hem cildin bakımını yapıp hem koruma nemlendirme ve leke kapama gibi birçok özelliği aynı anda bünyesinde barındırması ürünlerin kalitesini arttırıyor.Benim gibi pratik ürünleri sevenler için,çok fonksiyonlu pudralar kurtarıcı!




BB pudra'nın en önemli ve benim için kurtarıcı olan sebebi nemlendirmesi.Kışın cildim bölgesel olarak kuruyup pul pul dökülür.Bazı zamanlar cildim o kadar pullanır ki pudra yada fonsöten sürdüğümde bu pullanma dahada bariz hale gelir.Özellikle kuru cildi olanlar kışın pudradan koşarak kaçar:)) Ben Gosh BB pudrayı kışın kendini tam anlamıyla hissettirdiği kasımın son haftalarında denemeye başladım.Tamda o haftalarda havanın soğumasıyla burun kenarlarım,yanaklarım ve çenem kuruyup pullanmaya başlamıştı (peeling ve nemlendirmeye rağmen)

Cildime üst üste bir kaç gün Gosh BB uyguladım ve günlük cilt bakım rutinimi devam ettirdim.Normalde bu aylarda benim pudra kullanmam çok zorken cildimdeki pullanma azaldı! sanırım BB pudranın içindeki nemlendirme özelliği gün boyu tazeledikçe cildimi nemli tuttu.Makyajlı cilde nemlendirici uygulanamadığından dışardayken cildim dahada kuruyordu.En sevdiğim ilk özelliği kısaca nemlendirme faktörünün yoğun olmasıydı tabii bu nemlendirme cildi yağlandırıcak düzeyde değil.

Hiç hissetmeden cildin hafifçe yumuşaması gibi durum gerçekleşiyor.İkinci özelliği ise ürünü yağlı ciltli olanlar veya t bölgesi yağlı olanlar kullandığında çok seveceklerini düşündüğüm bir özellik olan matlaştırma etkisi.Cildin gün içinde en çok parlamaya müsait bölgesi olan burun bile hiç yağlanmadan kalıyorsa bu ürün bir taşla iki kuş vurdu derim!


Bir diğer özelliği ciltte hiçbir şekilde maske efekti yaratmadan ciltle bütünleşerek çok doğal durması.Hatta o kadar doğalki ben aslında ürünü yüzüme tamamen uygulayıp fotoğrafladım.Size ürünün uygulanmış halini yüzümde göstermek istedim ama fotoğraflarda cildim çok duru,lekesiz,tertemiz ve makyajsız çıktı! yüzümde pudra olup olmadığı belli bile değildi,bu yüzden fotoğrafları kullanmadım ama ürünün ciltle nasıl bütünleştiğini görün diye led ışık altında bileğimin içine sürdüm.Bileğimin içinde nerede Gosh bb pudra uygulanmış görebilen varsa banada söylesin:)) pudranın olduğu kısım belli belirsiz duruyor.

Cildin tamamına homojen şekilde dağılıp beklediğimden de doğal bir sonuç verdi.Bendeki rengi 02 SAND, oldukça açık renk tenlilerin tercih edebileceği bir ton.Pudranın içinden kendi süngeri çıkıyor,ben o süngerle kullanıyorum ama kabuki fırçaylada güzel sonuç alınabilir.Ben süngerle uygulamadan şuan memnunum.



Pudranın kapatıcılığı ortanın üzerinde,çok sorunlu bir cildiniz yoksa uygulamadan sonra dupduru pürüzsüz bir görünüm verecektir.Hafifçe sorunlu olan ciltler içinse önce kapatıcı ardından bb pudra tavsiye ederim.
Siz Gosh'un pudralarını denedizmi?

6 yorum:

  1. bayıldım ben bu pudraya elimde düşmüyor hatta pani gördüm bile o derece :-,))

    YanıtlaSil
  2. Fiyarı ne kadar acaba? Yılbaşı indirimine girerse alacaklarım listesine ekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam fiyat hatırlamıyorum ama oldukça uygundu yılbaşı indirimiyle çok çok ucuza gelir :)

      Sil
  3. Benim de cildim kışın soğuk havada pul pul dökülüyor pudra kullanınca o görüntü daha belirgin oluyor ama kullanmayınca da sanki makyaj eksik kalıyor gibi:) Yorumlarınız olumlu yönde olduğu için bu pudrayı yılbaşı indiriminde almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı sorundan muzdaribim:)) pudra gerçekten çok güzel ama günlük cilt bakım rutininde bol bol nemlendirmeyi es gecmeyin yinede:)

      Sil