25 Şubat 2016 Perşembe

İnstitut Esthederm Hyaluronic serum



 Hyaluronic asit kullanmaya başlayalı yaklaşık 4 ay oluyor ve cildimdeki değişimi,olumlu etkilerini görünce cilt bakım rutinimin vazgeçilmez parçası oldu.Bundan önce Cellex B5 komplex serum kullanıyordum ve içindeki hyaluronic asitin faydalarını görünce bittikçe alınacaklar listesine eklemiştim.

Cellex bitince almak için eczaneye gittim ama kalmamaıştı.Eczanedeki görevli emilimi daha yüksek bir  hyaluronic asit tavsiye etti. Açıkçası cellex ' ı değiştirmeyi düşünmüyordum, çünkü çok memnundum.Institut esthederm ' de saf hyaluronic olmasi ve eczacinin emilimi daha fazla tavsiyesi ile zaten cellex'i bulamamışken denemeye karar verdim.


Ürün herhangi bir cilt bakim kremiyle karıştırılarak kullanılabileceği gibi kendi başınada uygulanabiliyor.Ben sabah cildimi yıkadıktan sonra göz çevrem dahil olmak üzere sürüp üzerine nenlendiricimi sürüyorum.

Hyaluronic asitin en büyük etkisi cildin su tutma kapasitesini arttırarak cildin daha nemli ve dolgun olmasını sağlıyor.Duzenli kullanımda ciltteki ince kırışıklıklarda gözle görülür azalma oluyor.Kullanmaya başladıktan, yaklaşık iki hafta sonra ciltte gözle görülür bir değişim başlıyor bu yüzden son zamanlarda cilt bakımı ile ilgili tavsiye isteyenlere ısrarla hyaluronic asit içeren serum lar öneriyorum.


Ürünün çok hoş ve su bazlı, losyonumsu bir yapısı var.Cildin yağlı yada kuru olması farketmeksinizin kuru ciltleri nemlendirip yağlı ciltleri ise parlama yapmadan besliyor.Pompalı şişesi sayesinde ürünü ziyan etme gibi bir problem olmuyor.

3-4 kez pompaladığımda aldığım miktar yeterli oluyor.Pompali ambalajlarin ikinci avantajı ise hijyenik olmasi.Ürünü düzenli olarak her sabah kullanıyorum,ince kırışıklıklarda ciddi anlamda çok etkili oldu.Ayrıca cildim daha duru ve renk olarak ton eşitsizliği ortadan kalktı.Açıkçası kullanmaya başladıktan sonra sabahları aynada cildimi çok daha fazla iyi durumda görüyorum.

Hem içeriği hem ambalajı hemde cildimdeki olumlu etkilerini düşünürsek tam not alan institut esthederm hyaluronic serum bence çok başarılı! 

11 yorum:

  1. Bu tip bir serum ben de kullanmalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. muhteşem ürünleri olan bir marka cellular speyini çok severek kullanıyorum hakikaten farklı diğerlerinden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cellular spreyin deneme boyunu kullanmistim bende çok begendim:)

      Sil
  3. Fiyat/performans olarak hangisi daha iyi? cellex mi esthederm mi?

    YanıtlaSil
  4. Ürünün fiyatını da merak ettim şimdi o.O

    YanıtlaSil
  5. İkisini kiyaslarsam fiyat acisindan birbirlerine çok yakınlar, B5 komplex bir serum hyaluronic harici başka etken maddeleride var ve cellex lerin emilimi patentli.insititute esthederm ise sadece saf hyaluronic içeriyor onunda emilimi yüksek diye düşünüyorum ama paten tli değil bildiğim kadariyla sadece hyaluronic istersen esthederm daha kapsamlı birsey ariyorsan B5 derim

    YanıtlaSil
  6. Şimdi Siri bahsedince bu yazıya bakayım dedim, kesinlikle aklımda olsun! Hyaluronik asit en iyi nem tutucu içeriklerden, ben de bu maddeyi içeren ürünleri severek kullanıyorum. Bugün indirimden Diadermine'inkini aldım, bakalım etkisi nasıl olacak? Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diadermin için yorumlarını bekliyorum merak ettim:)

      Sil